torstai 2. kesäkuuta 2011

Vastaukset osa 2

Nyt vihdoin saatiin kaikki vastaukset kirjotettua!(: Anteeks viivästyminen!

AIKKU
idoli voimistelussa?: Ei mulla ketään tiettyy oo:)
suosikkijoukkue?: Minetit
paras osa-alue?: Taitaa olla vartalot ja ilmasu
huonoin osa-alue?: Liikkuvuus...
lempiliike?: Ehkä joku hyppy esim. kaariharppa tai puolirengas :)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: Tykkään tosi paljon meijän tän kauden puvusta!:)
miten päädyit Lunaan?: Ennen voimistelin Hiutaleissa, mutta sinne olin liian nuori joten päädyin sitten Lunaan:)
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottasit?: Oon tykänny tehä tälläseen rauhalliseen mikä meillä on nyt keväällä, joten valkkaisin varmaan jotain samantyyppistä...

EMMI
idoli voimistelussa?: noo.. ei kyl tuu ketää mielee
suosikkijoukkue?: no luna!;)
paras osa-alue?: ööm.. tiukkuus?
huonoin osa-alue?: Liikkuvuus!
lempiliike?: kellistys pirra:)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: meijän tän kauden puku!
miten päädyit Lunaan?: Olin sillon ajat sitten kun luna oli vielä kobrat niin kobrissa ja sit oon ollu kaks kautta elerassa ja yhen kauden celenessä, lunaan tulin 09 palloon ja sitte ollu siitä asti :)
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottaisit?: Joku sellanen kaunis ja rauhallinen tai sit sellane joku tosi räväkkä ja tiukka :D

ARPE
idoli voimistelussa?: Alina Kabaeva
suosikkijoukkue?: Luna ja Zircone :)
paras osa-alue?: hmm. tiukkuus
huonoin osa-alue?:eläytyminen
lempiliike? : ristari
hienoin puku (kaikista tai omista)?: tykkään meiän ja Cineran  tän kauden puvuista.
miten päädyit Lunaan?: olin pienenä Raiskun sammalkeijuissa, josta pääsin Pikku-Kobriin, yhden kauden olin Kalkkaroissa ja siitä asti oon ollu Kobrissa/Lunassa.
jos saisit valita minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottaisit?: Joku tosi räjähtävä :D

VILPURI
idoli voimistelussa?:Hmmm...Ei oikeen tuu mieleen :)
suosikkijoukkue?:  esim. Isabel, Cinera, Sanix, ja monen monta muuta !;)
paras osa-alue?: Liikkuvuus ja ilmasu ;))
huonoin osa-alue? Vartalot?
lempiliike? : Ristari-suoristus, rulla ja ylispagu? =)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: Cineran, Meijän, Isabelin ja monen muun:)
miten päädyit Lunaan?: Noo...Tulin -07 syksyllä kalkkaroihin ja sitten sillon -08 kun nimeks tuli elera ja luna niin olin lunassa ja siitä asti mukana ollu :)
jos saisit valita minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottaisit?: Noo rauhallinen tai joku räjähtävän tiukka :D

MAKKIS
idoli voimistelussa?: Ei mulla oikeestaan oo..
suosikkijoukkue?: Luna :)
paras osa-alue?: Varmaan tiukkuus ja vartalot. :)
huonoin osa-alue?: ilmentäminen
lempiliike? : pystypirra ja illu
hienoin puku (kaikista tai omista)?: Cineran puku ja Lunan kevään-08 puku:)
miten päädyit Lunaan?: Olin jossain jumppakoulussa mistä Eve ja Heidi löysi mut ja kysy haluanko tulla kokeileen joukkueeseen. Siitä lähtien oon ollu Pikku-Kobrissa, Kobrissa, Lunassa, Celenessä ja sit taas Lunassa. :)
jos saisit valita minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottaisit?: Ottaisin jonkun todella räjähtävän! Tosin jotkut kauniitkin musat on ihan kivoja. :D

MADDE
idoli voimistelussa?: Ei oikeastaan ole..
suosikkijoukkue?: Minetit tai fotonit
paras osa-alue?: Tasapainot ja ilmaisu
huonoin osa-alue?: Vartalot
lempiliike?: Ristari :)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: Tämän kauden puku on mun lemppari! :)
miten päädyit Lunaan?: Ensin olin jossain pikku jumpassa ja sieltä siirryin silloisiin kalkkaroihin ja kalkkaroista Lunaan :)
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottasit?: Tykkään aika rauhallisista, joista löytyy myös joku räjähtävä kohta :)

IPPE
idoli voimistelussa?:Ei oikee oo ketää tiettyy..
suosikkijoukkue?: noo niitä on monia mut esim. Fotonit, Sanix, Cinera... :)
paras osa-alue?: Tasapainot
huonoin osa-alue?: Vartalot
lempiliike?: Pystypirra :)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: Meijjän tän kauden puku! ja tykkään Cineran puvuista :)
miten päädyit Lunaan?: No oon joskus ihan pikkusena ollu even jossai temppukoulussa ja siitä menin johonki kesäheinii... ja siitä si menin pikkukobrii ja oon ollu kerran kalkkaroissa ja muuten kobrissa ja si ku tuli luna ni oon ollu siinä alusta asti :)
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottasit?: Tykkään ehkä enemmän sellasista musiikesita jokka räjähtää ja nii :)) mut kyl rauhallisetki on iha kivoja ;)

LINDA
idoli voimistelussa?:Alina Kabaeva ja on niitä paljon muitakin ;)
suosikkijoukkue?:Fotonit, Sanix ja on niitä muitakin ;) ja tietty luna! ;)
paras osa-alue?: Hmm... varmaan tasapainot :)
huonoin osa-alue?: Vartalot
lempiliike?: Ristarinsuoristus ja ylispagut :)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: Lunan tän kevään puku! Ja tykkään Cineran puvuista ! :)
miten päädyit Lunaan?: Noo oon ollut ennen Lunaa monissa joukkueissa ja Lunaa ennen olin Odeoissa ja Olenoissa jotka nykyään ovat Odelle ja Odette ja tulin Lunaan -09 keväällä :)
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottasit?: No tykkään räjähtävistä ja rauhallisista musiikeista :)

MAIJA
idoli voimistelussa?: Mulla ei oo..
suosikkijoukkue?: Fotonit,Sanix,Pippurit,Cinera :)
paras osa-alue? Nilkat ja ilmasu..
huonoin osa-alue? tiukkuus...
lempiliike? sivuspagu kellari :)
hienoin puku (kaikista tai omista)?: puu ja 2011 kevät :)
miten päädyit Lunaan?: oon ollu lunassa ihan alusta asti:)
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottasit?: ehkä sellasen et siin aluis olis jotai hempeilyy ja si keskellä räväkkiä ja loppuu kohden taas hempee (((:

HILLA
idoli voimistelussa?: monia:)
suosikkijoukkue?: näitäki on monta, en osaa sanoo yhtä tiettyä:D
paras osa-alue?: ilmasu
huonoin osa-alue?: tutina
lempiliike?: kellistys tai etutasapaino
hienoin puku (kaikista tai omista)?: meijän tän kauden puku :)
miten päädyit Lunaan?: Oon ollu lunassa alusta asti
jos saisit valita ihan minkä vaan musiikin ohjelmaan niin minkä ottasit?: Joku rauhallinen tai räjähtävä:D



7 kommenttia:

  1. tsemiä tarttoon,näyttääkää mitä osaatte!vaikka siä on kyllä varmaan kova kilpailu..

    VastaaPoista
  2. Kiitos positiivisista kommenteista ja tosiaan tulee varmaan kova kilpailu. :)

    VastaaPoista
  3. kiva postaus! :) Naureskelin vaan hiukan tolle että Hillan huonoin osa-alue on tutina :) mutta toi ei siis ollu mitenkään pahalla tarkotettu kuulostaa vaan hassulta :D Zemii Tartoon!

    VastaaPoista
  4. OOTE MAHTAVIA T ZETAN EEVI JA MARIA

    VastaaPoista
  5. onks teil kaikil oikee jalka parempi ? (:

    VastaaPoista
  6. Jos tarkotat spakuja, niin kyllä meillä taitaa olla kaikilla oikea jalka parempi. :) Mutta tasapainoissa se vähän eroaa spakuista, sillä ainakin Makkiksella ja Matildalla on niissä vasen jalka parempi. :D Ja kiitos tsempeistä ja kiitokset Eeville ja Marialle. :)

    VastaaPoista